mandag 5. desember 2011

Et lite julehus i hagen

Jeg måtte bare ut å ta noen bilder idag.
Snøen gjorde at Julestemningen kom snikende.

Orangeriet har fått snøtak og lignet et lite julehus.

Dette er første vinteren siden det ble ferdig.
Det er så Fasinerende å se hvordan det forandrer seg
etter hvilken årstid vi har. 

Beklager at det blir i 
overkant mye bilder fra Orangeriet, men
det er så gøy at det ble så bra
 når jeg tenker på hvor mye tid og krefter vi la i byggingen.




Tror det er på tide å ta inn Sitronplanten
og Oliventreet nå .
Her kan du se hvordan det er julepyntet inne 




Ha en fin dag :-)

5 kommentarer:

Roser og Patina sa...

Så Vakkert!

charm design sa...

For et vakkert lite hus.....skjønner godt at du er stolt av det.
Ha en riktig fin uke

Inger Marie sa...

Hei:)
Noe såååå vakkert...drømmebilder...:))
Kos deg med et fantastisk orangeri:))
God adventkveld fra meg:))

Martes atelie` sa...

Vakkert. Ikke rart du er stolt av dette;)

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Utrolig vakkert! Her tenker jeg du koser deg ;-)
Ble helt satt ut og forelsket, rett og slett.

Nyt adventstiden og kos deg i det lille nydelige huset i hagen!

PS! Tusen takk for varm og koselig kommentar inne hos meg. Kjempe glad for at du la igjen et spor så jeg fant bloggen din ;-)

Klæm Vibeke