mandag 12. november 2012

Lyslenker i novembermørket

November er kommet
med sine mørke vinterkvelder.

Da tenner vi lys og koser oss
inne. Jeg har funnet fram lyslenker,
de lyser opp i stua og skaper stemning.



Jeg fikk lyst til å prøve meg
på en vinballong lampe som
jeg har sett flere av i blogglandia.
Min har en lyslenke av snøkrystaller fra Ålens.




Stigen av drivved har også fått
en stjernelyslenke fra Living.
Begge disse lyslenkene har et
fint varmt lys.




Ønsker alle en fin dag :-)

11 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å SÅ KOSELIGT!
JEG HAR IKKJE SETT DETTE MED VINBALLONG OG LYSLENKE FØR....
FINE DAG TIL DEG!
KLEM FRA ELI:)

Härliga Livet sa...

Så fint med dina ljus slingor. Speciellt den i i vinballongen.
Ha en härlig dag.
Kram Pernilla

fru. Lærum sa...

jeg bare elsker disse lyslenkene...blir så koselig og kan plasseres over alt :-)

nydelig bilder :-)

klem tone

Gårdsjenta sa...

Så fin idè :) vinballonger er jo så koselig :) og veldig fint med lyslenke

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Dette ble kjempe flott :-) stemningsskapende ♥♥

Unknown sa...

Utrolig koselig.. Elsker lyslenker, det gir så fin stemmning.

Unknown sa...

Koselig det blir med lyslenker! Har skaffet meg Happylights, men syns de som du hadde var fine. Ønsker meg en vinballong også! Ha en fin dag. klem lille meg

Frøken Loppe sa...

Så kult det var med lyslenka oppi vinballongen!!!
Eg har ein brun vinballong, veit ikkje om det blir like fint, men no fikk eg lyst å prøve... ;o)

klem ib

Anonym sa...

Kjempe koselig og dekorativt:)
Kjempe idee å ha lys på denne måten, likte det godt:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Inger Marie sa...

Nydelig med lyslenke...en kan jo bruke de til sååå mye:)
Må nok kjøpe flere jeg også:)

Anette Willemine sa...

Lyslenker er vakkert. Veldig fint å ha de i krukker også, slik som hos deg.

God kveld til deg.

AW