tirsdag 7. mai 2013

Nesten sommer...


I går fikk vi en liten smak av sommer,
det var en utrolig herlig følelse.





I solveggen var det godt å
sitte, nå er plenen endeligblitt grønn 
og en kan nesten høre at det spirer og gror






Hagehortensiaen skal plantes ut.
De samme jeg brukte som bordpynt
til konfirmasjonen.






De er helt nydelige, 
kjøpte dem på Plantasjen
til 300 kr for to.






Noen planter bare passer
i gamle hager. Hortensia er
absolutt en av dem.





Sommerlig hilsen fra en benk i hagen :-)

6 kommentarer:

Reidunn sa...

Hei!
For en nydelig sommerhilsen fra en flott benk!!:)
Kjempefine bilder du har tatt:)
Tusen takk for at du sa ifra om kommentarsperren! Men jeg finner ikke ut hvordan jeg får fjernet den. Vet du hvordan det skal gjøres?
Ha en strålende dag!
Klem fra Reidunn

Hulda sa...

Herlig når plenen er grønn foran benken. Fint med hortensiaene i den gamle kassen. Du må ha en fin dag!

fru. Lærum sa...

den forsmaken på sommeren vi har hatt nå i 2 dager, vil jeg ha mer av :-)
hortensia er en av mine favoritter....plantet noen i fjor, og er spent om dem kommer igjen i år .
dette var bare så flott....den gamle benken med kassen og hortensiaen...NYDELIG!

klem tone

Lisbeth sa...

Det var godt med en liten smak av sommer i går :) I dag høljer regnet ned her sør, og man kan nesten se bladene spretter på trærne og plenen bli grønn. Deilig :)

Anonym sa...

Noe så utrolig koselig og herlig hilsen til oss her hvor regnet daler ned:)
Utrolig nydelig benk:)
Ønsker deg noen herlige fridager
Klem Merete

Maria at inredningsvis sa...

HÄRLIG blogg du har:) undrar om du har du bloglovin att följa med???

Vill du ha sköna inrednings & modetips ..kan du kolla in min blogg:)

Ha en skön helg

LOVE Maria från inredningsvis.se
(sverige)