onsdag 13. august 2014

ROSESOMMEREN 2014 - del 2


Rosebedet har enda mer
og by på.




Denne hvite gammeldagse rosen med
et hint av rosa i midten.




Herlig orangerød med en 
nydelig duft.




Også denne da skarp rosa
med lyse kanter.

Jeg har fått spørsmål om navn på 
rosene. Den oransje heter Westerland tror
jeg ellers er mange av de gamle som stod
her da vi kjøpte huset.




Den hvite med et hint av pudderrosa
blomstrer like villig hvert år.

I grunnen rart at roser trives i bedet
på brygga så nær saltvann.

Ha en fin dag :-)

3 kommentarer:

fru. Lærum sa...

jeg elsker roser, og har plantet mange i år.
dine var veldig flotte!

klem tone

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Så utrolig flotte roser du har. Det ser virkelig ut som de trives :) Siden jeg bare har terasse med krukker kan jeg dessverre ikke ha roser. Men da kan jeg kose meg med vakre bilder her :)
Klem fra Anette

Underberget sa...

Nydelige roser både her og de lilla i innlegget under. Roser er sommerens høydepunkt :-) Nå venter jeg på at mine remonterende roser skal blomstre igjen:-)