tirsdag 16. desember 2014

Grønn jul og en titt innom i Orangeriet


 Julen er grønn og fin i år,
drømmen om en hvit jul
er helt i det blå her på Vestlandet.




Fordelen er at det er mildt
og fint og koselig å være
inne i glasshuset.




Tennte lys og julepynt 
skaper fin stemning.







Mose, granbar, røde bær,
naturens egne farger, er
alltid fint sammen.




Sammen med julepynten
henger sitronene grønne og
fine. Sammen med rød chilli
er de et eksotisk innslag.







Ønsker alle en fin jul enten den er grønn eller hvit :-)

5 kommentarer:

Bestemors gamle laken sa...

For et nydelig Organeri du har - sukk et slik ønsker jeg meg til jul ;)

Her i nord får vi nok en hvit jul - snøen er kommet og det ser ut som at den blir liggende.

Koselig inne hos deg - legger meg til som følger.

En fin kveld ønsker jeg deg.

angie sa...

beautiful pictures and inspirations !!! love greetings from angie

Anne på landet sa...

Åååååå, nå er det lenge siden jeg har vært på besøk hos deg. Men like fullt blir jeg like inspirert hver eneste gang!Nyyydeige bilder i nydelige omgivelser!
Er du på Instagram mon tro? Det skal jeg sjekke.
Merker at det overtar mye for bloggingen...

Ønsker deg en herlig jul i sør selv om snøen uteblir;)
Klem fra Anne på landet

Underberget sa...

Så fine bilder! Her har det kommet et lite melisdryss i natt, men skiføre kan vi se langt etter... Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid!

Gårdsjenta sa...

så koselig! Herlig sted å pynte dette da, og så flott du har gjort det :)

her ble plutselig snøen borte, og bel ersatta med blank is.. da ville jeg heller hatt det helt grønt igrunn..