onsdag 21. november 2012

Strikkeprosjekt ferdig



Det er jammen lenge siden jeg
strikket en hel genser. Nå er jeg
ferdig jippi :-)





Mariusgenser i gråtoner og hvitt
med rundfelling og perlestrikk.





 Fargene er nesten de samme
som i rullesteinene ved Grua.




Knipset litt flere bilder også
mens jeg var i gang.
Grå saueskinn og stjernepute 
sammen med kubbelys skaper
varm stemning.




Hva skal jeg gjøre nå
mens jeg ser på TV om kveldene.
Et nytt prosjekt kanskje?

Fin dag til dere :-)

5 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI:)
HERLIGE FARGER PÅ GENSEREN!
OG NYDELIGE BILDER
NYT DAGEN !
KLEM ELI:)

Hjem & Glede sa...

Å for en nydelig genser!
Jammen er du flink!
Jeg kan ikke strikke LITT engang...hi,hi.
Pytt pytt.

Koselige bilder fra ditt vakre hjem.

Ha en flott torsdag Anita.

God klem til deg.

Unknown sa...

Så flott genser.
Jeg har veldig lyst å prøve meg på en sånn genser, men har aldri strikket mønster før. Kjenner jeg er litt urolig for å gå i gang.
Ha en flott dag.
Klem

Lisbeth sa...

Den ble kjempefin! Nydelige farger.
Jeg holder på med den samme, håper å bli ferdig i helgen. Strikker i blått og grått.
Fin kveld til deg :D

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Såååå fin genseren er :) flink du er :) klem til deg :)