søndag 14. juni 2015

Belysningsdesign-spennende nettbutikk



Når en bor i et hus fra 1843 er det viktig
at lyskildene en velger er riktige








Jeg liker å blande tidsriktige lamper,
som denne store lysekrona i spisestua.

Med mer moderne lamper som denne
store lampen av pil, bildet nedenfor, som henger i stua.













Lysekrona på badet er også
 holdt i den gammeldagse stilen







Soverommet har to lysekroner
som er litt moderne og litt
gammeldagse på samme tid.
Det kan jeg like.







Jeg søker mye  inspirasjon på nett,
nylig kom jeg over flott nettbutikk
Belysningsdesign (trykk på linken)

Den er virkelig verdt et besøk. 
De har utrolig godt utvalg i alle typer lamper,
til veldig gode priser.

Jeg likte ekstra godt at lysekronene er tilpasset tidsepoker
slik at en velger riktig i forhold til huset en bor i.
Her er noen eksempler



Denne er  bare nydelig og
godkjent for baderom


Denne er i empire stil og vill
passet huset vårt perfekt.





Denne i glass vil gi et
magisk lys.



Denne i kobber var bare
knalltøff og ville glidd inn hos oss
 selv om den er moderne i stilen.




Denne fallt jeg bare for
så spesiell og nydelig.




Denne nettbutikken skal jeg  definitivt 

innom neste gang jeg skal kjøpe nybelysning:-)

(Sponset innlegg)

Ingen kommentarer: