søndag 13. mars 2016

Snart Påske


Plommetrærne blomstrer på 
bar kvist på stuebordet.








Sammen med lubne gåsunger,
bærer de bud om våren som kommer.








Ved siden av står 3 egg av sølv i en klokke,
det er jo snart påske.








Duse farger som harmonerer,
påsken trenger ikke være gul for meg.








Seilebåten på peishylla er antikk og var julegaven fra Sophie,
den er jeg så utrolig glad for.








Den tøffe trestubben under klokka
fant jeg i en bruktbutikk.








En fin søndag til dere alle :-)

1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Sånn type påske/vårpynt foretrekker jeg også - må jammen plukke inn plommegrener merker jeg...trodde egentlig det var litt tidlig men det ser jeg det ikke er :)
Så fantastisk peis du har...er den gammel eller er det en slags Roger Pearson??? Helt nydelig!!!
Tove :)