tirsdag 22. januar 2013

Summertime....


..... and the living i easy.



Sommerdrømmer.......




En kaffekopp på trappa mens sjøen 
glitrer i sundet......




Sommerblomster i de skjønneste farger.....




Smaken av blåbær......




Herlige sommerlys.....



Lang vennefrokost i hagen....




Det er lov å drømme her jeg sitter i vinterkulden.....




Litt bilder fra Orangeriet









Brygga.





Litt høstlig i hagen.

 

Med disse bildene deltar jeg i Fransiskas Vakre verden sin utfordring uterom. Hun gir
ut sin tredje bok til høsten - Sanselige Rom.
HER kan du se mer eller delta i en av hennes romutfordringer
 Ha en fin dag :-)

7 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å ja dette varmet!
NYDELIG FINE SOMMER BILDER
NYT KVELDEN
KLEM ELI:))

Hulda sa...

Blir jo helt varm om hjertet av disse skjønne sommerbildene! Så skjønt med stokkrosene ved havet, og den fint dekte bordet med pionbukett. Drømme, drømme. :)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Åh, sommer !!!
Nydelige bilder .
Klem

Hjem & Glede sa...

Wow så vakkert!!!!
Deilig å drømme seg bort ........
God uke fortsatt min venn.

Klemmer fra meg.

fru. Lærum sa...

dette var deilg å drømme seg bort i, når jeg ser gradestokken idag, som mange dager før der -19 grader.

GLEDER med sååååå til sommeren!

klem tone

Unknown sa...

Gleder meg sånn til vår og sommer!!
La våren komme rask.
Ha en fin dag.
Klem

Frøken Loppe sa...

ååååååå.... deilige bilder som varmer på kalde vinterdager....

klart vi må drømme!!!! :o)

klem ib