torsdag 31. januar 2013

Ved kjøkkenbordet

En kopp te, et inspirerende dansk interiørblad,
kamera ligger ved siden av.

Tankene flyr, leser, knipser litt,
drikker te, vips det ble visst et lite blogginnlegg.

Om alt og ingenting - små hverdagsgleder.



En tilskuer fra mellomstua,
ser litt gretten ut der han henger.




Den nye gryta mi som jeg er
blitt avhengig av til supper og gryteretter.
Så fin at den kan brukes rett på bordet.




Framfor meg, tro det eller ei.
Sommerens pelargonier blomstrer
enda i kjelleren. Jeg måtte bare plukke
en liten bukett.




Greengate står på hylla.
Jeg liker så godt den blåfargen.
Til sommeren ønsker jeg meg
flere blåprikkete deler.




Nei jeg kan ikke bare sitte her,
må gjøre noe fornuftig :-)




Klokka går, dette var dagens
rapport fra kjøkkenbordet.




Nyt dagene og hverdagsgledene :-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig!!
God helg til deg.
Klem

Brunt sukker sa...

Å SÅ KOSELIG STUND
PÅ DITT VAKKRE KJØKKEN
GOD HELG TIL DEG ANITA
KLEM ELI:)

Anonym sa...

Så kjempe koselig:)
Herlige bilder og for et nydelig kjøkken du har:)
Ha en strålende helg
Klem Merete

Unknown sa...

Vakkert kjøkken og vakre bilder.
Ha en fin helg
klem lille meg

Hjem & Glede sa...

Å så nydelig kjøkken Anita!
Gledelig helg min skjønne blogg venn.


Klemmer Camilla.