tirsdag 28. februar 2012

Jeg bare måtte


......begynne å plante i Orangeriet.
Optimisten meg tror ikke på mere kuldegrader nå.
Noen få planter fikk komme ut i dag.


Små påskeliljer i et zinkfat.
Jeg nyter synet
mens jeg tar meg en kaffikopp.


Pelargoniene som  har hatt
vintreren inne er klar for vår de også.



Små stemorsblomster hadde allerede
begynt å spire med herlige grønne blader.



Oliventreet har klart seg i stuevinduet
gjennom vinteren, heldigvis. Nå er det
på plass igjen.


Ønsker alle en fin dag :-)

9 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Hei!
Så koselig at våren kommer!
Ble inspirert av deg nå!
Har ikke sådd så mye enda,
men nå tror jeg at jeg må det gitt :-)
Vakker kaffekopp du har også!

Ønsker deg en NydeligFlott vårdag!

KROnPRINSESSENE sa...

Ett begredelig syn hva gjelder planter utenfor her også, så må nok plante i noen vårløker i pottene om ikke annet ;)
Fant deg via NIB nå jeg!
Klem May Helen

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Herlige bilder!

Lindas Lille Leilighet sa...

Er det blitt så vårlig at du kan plante ute sier du!? Sjaluuuuuu! Her er brøytekantene STORE enda..men det regner da..Ønsker meg vår<3

Vivishagerom sa...

Nå kjenner jeg at jeg lengter etter våren.
Flotte vårbilder du viser!

Ha en fin kveld! Klem

Anno 1924 sa...

Så flotte bilder! Kjenner jeg begynner å bli lei av snø og kulde. Har noen løkblomster inne som minner om at våren er nær:)
Ha en fin kveld!

fru. Lærum sa...

jeg har ikke begynt å så, men nå fikk jeg inspirasjon...så nydelig å se når det spirer!

nydelig bilder du tar!

klem tone

Jana sa...

Congrats nice blog
Jana

Refleksjon på livsvegen sa...

Herlege bilete :-)