søndag 15. januar 2012

Naturens egen kandelaber


Kandelaberen ble laget av en vinstokk
 jeg fikk av en god venn som tok
den med fra Frankrike.

Jeg har hatt den i mange år,
her en dag så jeg at den kunne bli perfekt
som  kandelaber.




Sammen med snøugla
er den om som  tatt ut av
Harry Potter verdenen.





Vinstokken  fikk sokkel av betong
som jeg kledde med gråpapir som jeg
surret hyssing rundt. Så festet jeg på lysholdere.
Nederst pyntet jeg med reinlav og lerkekongler





Nå skal jeg kose meg å tenne lys
i de mørke vintermånedene.

Ha en fin dag :-)

17 kommentarer:

tinemor sa...

Noe så kult!!!
Klem

Manne's hverdag sa...

KJEMPEFIN!!!

Klem

Ingrid Louise sa...

Utrolig stilig og kreativt!!
Fin søndag til deg!!
klm ingrid l

Unknown sa...

Kjempe fine!!!!
God søndag ;o))))

Klem Elisabeth

Blått til lyst sa...

Den ble virkelig tøff og flott! Godt funnet på, og ja, Harry Potter er like om hjørnet! Du hører nok han kommer i natt *S* - Liv

Fru Lykle sa...

Trollsk og stilig!
Ha en fin søndagskveld!

Frøken Loppe sa...

Hei!
WoW!!!!! det var ein fantastisk flott lysestake, så spesiell og heilt unik!!!
Så kjekt at du har funne vegen inn på bloggen min, er alltid kjekt med nye bekjedtskap :o)
Veldig kosleg blogg du har, legger meg til som følgjer her, eg :o)
Ha ein super veke!

idémakeriet sa...

Tack söta du för din rare hälsning inne på min blogg.
Nu har jag också hittat till din fina blogg.
Som du säger arrangemanget ser ju ut att blivit tagit ur Harry´s värld.
Vilken liten rar uggla.
Kram Gerda

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Takk for koselig kommentar og takk for at du kommenterte hos meg slik at jeg oppdaget bloggen din! Jeg legger meg til som følger!

Nydelig den lysestaken din!!!! Helt sant at det er som tatt ut av Harry Potter.

Ha ei fin uke!

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Tusen takk for trøstende ord, det varmer skal vite:)

Woooow... for en råstilig kandelaber, her har kreativiteten fått virke til gangs...flinke deg:))

Ønsker deg en flott mandag:)
Klem Marianne

Kari Anna Sandvik sa...

Vanvittig flott!!!
Hvor har du fått tak i lysholderne?
De passet jo perfekt + sinkfatet også :9
WOW!

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Ville gjerne kommentert på bloggen din, men profilen var lukket .
Takk for det veldig hyggelig kommentar :-) lysholderne er kjøpt i vår lokale blomsterbutikk, Ha en fin helg :-) Anita

Kari Anna Sandvik sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kari Anna Sandvik sa...

Hei
Ja jeg så det - har prøvd å oppdatere den, men vet ikke riktig hva som har skjedd...
Hilsen Kari Anna
http://karikaris.blogspot.com

Bettum Villa sa...

UTROLIG stilig!! sånn kunne jeg tenkt meg også.
Klem Madelén

små øyeblikk med cams sa...

Fine bilder!
Kom plutselig over bloggen din og legger meg til som følger :)
Du er velkommen inne hos meg, setter stor pris på nye følgere!! Har forresten min første GiveAway gående, hiv deg med! :)
Ha en fin dag videre og en flott uke!
Klem
Camilla

Bolettes hus sa...

Nyyydelig! Og en kjempefin blogg!!!!

KAri