søndag 8. januar 2012

Give away fra Greengate

Det er blitt 2012 og jeg vil gi en
nyttårsgave til en av mine lesere.
Disse søte skålene og flotte serviettene, alt fra
Greengate, kan bli dine hvis du gjør følgende.






1 lodd- for kommentar til dette innlegget.
1 lodd- for å bli følger eller være følger av bloggen min
1 lodd- for å linke med bildet ovenfor
 til Give awayen på bloggen din.

Skriv hvor mange lodd du tar.

Hvis du ikke har blogg må du skrive mail adressen din.

Trekning blir 30. Januar

LYKKE TIL :-)

95 kommentarer:

Unknown sa...

SÅ koseligt med Green Gate ;o))
2 lodd ;o)

Klemmar Elisabeth

Ønskedrømmen sa...

Hei!
Godt nytt år!
så fin premie, jeg vil gjerne være med, tar 2 lodd. :)

Klem, Aileen

Ingrid Louise sa...

Superduper premie!!
Jeg blir med med 2 lodd!!
klm ingrid l

Monica sa...

Hei, prøver lykken med 2 lodd. :)

Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

Manne's hverdag sa...

Hei og GODT NYTT ÅR!!!

Jammen flott premie, og jeg vil
selvfølgelig gjerne være med.

3 lodd til meg... :)

Klem

Laila sa...

Elsker Green gate og vil gjerne være med! Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
Laila
lai-ola@online.no

Ninni sa...

Kjempefin premie! Vil gjerne være med:) Tar 2 lodd!

Klem Ninni

Fine Små Ting sa...

Veldig fin premie, så jeg blir selvfølgelig med! Tar 2 lodd :)

Marit sa...

Superglad i Greengate, så jeg blir gjerne med på din Give Away ;)
Tar 3 lodd

Klem Marit

Roser og Patina sa...

Nydelige premier! Jeg blir med og tar 3 lykkelodd:) Klem Ellen

Tonje sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd!
Ønsker deg en fin uke :)
Klem, Tonje

EMILLANA sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
EMILLANA sa...

ok da blir det 3 lodd. ha en fin kveld

salige lavendel sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd hvis jeg får. Skålene er så søte og jeg har plutselig fått litt behov for noen fargeklatter her hjemme. Takk for sjansen =)
Nyt kvelden!

Sandra Larsen sa...

Kjempefin premie!
Det blir ett lodd på meg ;)

Anna Berit sa...

Har lige fundet vejen til din fine blog og har lagt mig som følger. Og selvfølgelig vil jeg også være med i giveaway og tager 3 lodder. Knus fra Anna Berit

Villa Oss sa...

Jeg tar krysser fingrene og tar 2 lodd. Komentar + følger :)

Ha en herlig dag!
-Nina

Camilla sa...

Green Gate er jo aldri feil. :-) Jeg tar gjerne to lodd.

madebyjulia sa...

Green gate er bare så flott:)
Vil gjerne være medog tar 2 lodd:)

Anonym sa...

Hei! To lodd på meg :)

Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Laila.lovseth sa...

Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd. Kommentar + følger.

Laila.lovseth@hotmail.com

Wonderland4Three.blogg.no sa...

3 lodd =)

følger,linket på bloggen min & komentar :)

alt fra green gate er så utrolig fint :)

charlotte_kolnes@hotmail.com

http://ajcmamma.blogg.no/?c=1326287605

Storbyliv sa...

•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

------> jeg er følger, og har tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

--------> 3 lodd opp av hatten på meg!

Ha en fin kveld!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

Fra huset i svingen sa...

Kjempefin premie :-D
Jeg tar 3 lodd!!!

Klem Karianne

Helle Marie sa...

Fin premie, tar gjerne et lodd!
- Helle (helle.marie@gmail.com)

Geroannie sa...

3 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Neverluren hus og hjem sa...

Stor fan av Green Gate, så jeg tar 3 lodd jeg :-)

Hilsen Rita

Ingrid sa...

Herlig premie :) Tar med meg to lodd denne gangen jeg :)

M@rlen sa...

To lodd på meg. Håpar vinnerlykken er med meg!
God helg:)

mormormonashjørne sa...

Hei!

Jeg vil gjerne ta to lodd. Har lagt bloggen din som følger.

HildeR sa...

Legger meg til som følger og trekker meg 2 lodd :0)

mari_gull(at)yahoo.no

Anne på landet sa...

Je tar gjerne et lodd :o)

Ane sa...

hei! Denne vil jeg gjerne være med på!
Jeg har 3 lodd!
Ha en fin dag :)
Klem fra Ane :)

Lykkelig i nr. 93 sa...

Hei.
Denne vil jeg også gjerne være med på, tar 3 vinnerlodd jeg;)
Ha en fin søndag.
Elizabeth.

Marie1 sa...

Hej Jag vill gärna vara med, jag har kaffemuggarna o dessa passar ju så bra till. Jag ber om 3 lotter.
Mvh Marie1

Tonje sa...

Fine premier! Kanskje det blir mine aller første greengate-ting i huset? To lodd og kryssede fingre.

KLem

Anne sa...

Jeg vil svært gjerne bli med på denne flotte giveawayen!
Prøver lykken med 3 lodd.
Klem Anne

Himmelberget sa...

Hei !
Er så glad i Green Gate :)
Trekker gjerne 2 lodd her hos deg

Mvh
Jannemor

Trine Selvikvåg sa...

Å:) Finaste skålene. Eg tek eit lodd:)

24 sa...

hei , klart med på denne :)

1 lykke lodd til med :)

henriette

♥ Netta ♥ sa...

Så skjønne skåler og servietter. Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd - link og kommentar :-)

Klem
Netta

Unknown sa...

Heihei:)
For en flott blogg, og en fiiin premie:)
Jeg blir gjerne med og trekker 3 lykkelodd!

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Denne give away'en blir jeg gjerne med på - er kjempe glad i GG.
Trekker 1 lodd :)

Ha ei fin helg!

Kari Anna Sandvik sa...

Hei

Flott blogg, flott GiveAway!

Jeg tar 3 stk lodd :)

KariKari

Fru Føreland sa...

Full pott på meg:)
Kjempeflott kandelaber du har laget forresten!

Ha en finfin helg!

Christine sa...

Hei hei=)
Så kjekt med give away. Jeg trekker 3 lykkelodd jeg, og krysser fingrene for litt vinnerlykke.

Ønsker deg en fortsatt flott helg.
Klemmer fra Christine

Randi sa...

Så herlig premie!! Ja takk, jeg er gjerne med:) Prøver lykken med to lodd. Ha en fin helg!
Randi:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med med 2 lodd :)

Give away hos meg også om du vil være med!

Klem Anette

Renate Josefine sa...

Nydelig premie :) Jeg tar 3 lykkelodd hos deg!

Ønsker deg en fin kveld videre.

Klemmer fra Renate

www.renateshjorne.com

Old Chic sa...

To lodd på meg da, siden jegber følger fra før?
Prøver gjerne lykken : )

-Ha en fin, fin søndag. Klem fra Karina

Sister sa...

2 lodd på meg og jeg krysser fingrene:)

Meretekj sa...

Nydelig premie:)
Jeg tar 3 lodd!
Klem, Merete

fru. Lærum sa...

jeg kom nettopp innom bloggen din og likte den så godt, at jeg la meg til som følger :-)
jeg blir med på 2 lodd!

klem tone

Jane sa...

Prøver lykken med 1 lodd jeg. Kjempe flott premie.

klem Jane

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heisann,
jeg vil være med og trekker to lodd (kommentar og følger)!

Ha en fin søndag!

Pigekammeret sa...

Sikken en fin præmie ...
Jeg deltager gerne med 2 lodder ...
Fortsat god søndag til dig og dine ...
Kram fra Dorthe

Äppelblom sa...

EN lott till mig, tack!

Malms Verden sa...

Sikke en fin Give Away! Green Gate er rigtig flot, så jeg er med på 3 lodder.
Knus fra Rita

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelig premie ♥ Jeg prøver lykka med 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/giveaway-hos-nostalgi-i-nr-9.html

Gleder meg til å følge deg videre!

Klem

Chilli Charm sa...

Heisann :) Så du hadde addet deg til min blogg. Velkommen skal du være :) Nysgjerrig som jeg er så skal jeg ta en titt inne hos deg. Ha en fiiin uke, og slenger meg samtidig med på din fantastiske giveaway! Klem

Anonym sa...

Hei, da ble det 3 lodd på meg :)
bli gjerne med på min også .9

Rosehagen sa...

Hei;)
Snart ny uke!
2 lodd til meg i den flotte Give awaywn din;)
Så er det bare å håpe!

Ha en fin uke fra Ann-M.

RugdeLykke❤ sa...

♥ Gledelig godt nytt år til deg og for en bloggegledegiveaway du har :) Prøver lykken med 3 lodd jeg :) Alt det beste for bloggeåret 2012, gleder meg til å følge deg videre!!

Mira sa...

Kjempefin gave!Blir gjerne med, med 1 lodd.

Liker bloggen din også,( men bloggelysten er ikkje på topp for tiden og da legger eg meg ikkje til som følger)

Ønsker deg ein fin vinterdag! Klem fra "Mira"

ELLEMELL sa...

jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd:)
så fin gi bort da:)
klem ellemell

Fjellets datter sa...

Hei!
For en flott blogg...og premie!
Trekker 3 lodder i ditt lotteri.

Ha en fin kveld.
Klem fra Kristin

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så koselig give away!! Nå har jeg linket, kommentert:-) og jeg følger deg fra før. Blir det 3 lodd?

Så fin header du har fått. Jeg mener jeg så en annen i går. Og enda en annen første gang jeg var hos deg. Jeg tør ikke røre min i frykt for at noe kan gå galt. God du er!!

Ha en fortsatt fin kveld i det koselige huset ditt!

Lisa sa...

Hei, jeg blir gjerne med å tar 1 lodd.
Synes de er super fine de tingene.

God tirsdag! Klem Happy

Mine-puslerier sa...

Hei! Kom nettopp nå over bloggen din og her legger jeg meg lett til som følger! Så da tar jeg to lodd jeg:) Nydelige ting! Gleder meg til å følge bloggen din!

Anonym sa...

Ett lodd - søte skåler =)

Kjersti1982 sa...

Krysser fingrene! 2 lodd på meg

kjerstiogkim@hotmail.com

Lill sa...

Heihei
Jeg er med..
Tar 3 lodd

TVITVI

klem fra Lill

Photo by Maria sa...

Vilken fin blogg jag hamnade på genom att se en länkning till din fina tävling..
Tycker Greengate är så fint men äger inget.. Så självklart vill jag vara med och tävla..
Jag tar tre lotter: kommenterar, blivit följare och jag länkar från min blogg..

Ha en fin dag..

Kram Mia

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
Ber om två lotter i din fatastiska Giveaway.
Greengate är mitt absoluta favoritmärke så jag håller såklart tummarna!

Hoppas jag får delta trots att jag bor i grannlandet!

Hej från Loo.

Edelstein sa...

To lodd til meg :D

Mai sa...

2 lodd på meg. :)

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

mvh
Hege

hege_boe@hotmail.com

reSIRIkulert sa...

For ein hærleg give away! Så langt har eg berre sett alt det fine Green Gate har, men no får eg jo sjansen til å bli lykkeleg vinnar jo ;o)
2 lodd til meg, og eg kryssar fingrene..

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så gøy!Tre lodd på meg!
Kjempefin premie!

Helene Orskaug sa...

Hei! Jeg slenger meg med sånn på tampen!
Herlig premie:o)
Legger meg som følger og linker på bloggen, så da blir det 3 lodd på meg:o)

Jeg har også Giveaway hos meg - Velkommen til å delta;o)

Heleneklem

Anonym sa...

Hei hei!
Og tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Jeg er litt treig til å svare, men bedre sent enn aldri;) Og tenk at jeg fremdeles har tid til å være med på give awayen din da. Super premie!
Jeg legger meg til som følger. Men får desverre ikke gjort det før jeg kommer hjem for jeg får ikke opp den linken her på jobb. Jepp, jeg blogger på jobb, men ikke si det til noen. Hehehe.
Kjempekoselig blogg du har så jeg vil følge deg uansett jeg:)
Håper du får en fin helg.
Klem fra meg!

Janne sa...

trekker to lodd, kommentar + følger!:) kjempefine premier <3
Ha en fin helg! Janne
jannebabzen@hotmail.com

Tess sa...

Jeg vil gjerne være med!
2 lodd til meg! God helg til deg!

Seascape sa...

Hei på deg :-)
Det er første gang jeg er og titter i bloggen din.
Jeg blir gjerne med på din Give Away.
JA-TAKK 3 lodd til meg.
Nå skal jeg titte videre i bloggen din.
Ha en riktig fin helg.
Klem fra meg.

Wenche sa...

Dette var virkelig en utrolig koselig blogg. Og en flott giveaway, 3 lodd på meg.

Vilmershus sa...

Heia! Så koseli blogg og flott gibort;) jeg blir med og trekker 2 lodd-kommentar og følger! Klem

Vivishagerom sa...

Tvi, tvi, dette blir spennende. Jeg tar to lodd.

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej...Så flot en blog, du har, og en skøn giveaway, som jeg meget gerne gad at vinde..Jeg deltager med 2 lodder..Kh Camilla

Rune sa...

Heihei!
Jeg vil gjerne være med! Jeg tar to lodd

Hilsen Rune

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Åh ja, dette blir jeg med på å trekker 2 lodd for kommentar og følger!!

Klem Anna

injosa sa...

Blir med eg og, tar eit lodd.

Lene i Annekset sa...

Er med og tar ett lodd!

Hilsen Lene

Papirskreppa sa...

Tar to lodd. Hvis det ikke er trukket :)

A K sa...

La megtil som følger og frister lykken med 2 lodd :)

Unknown sa...

Da hopper jeg også på med 2 lodd!
♥ 1 lodd- for kommentar til dette innlegget.
♥ 1 lodd- for å bli følger eller være følger av bloggen min

Herlig! Blir moro hvem den heldige vinneren blir! :D ♥