søndag 10. februar 2013

Jeg maner våren frem


Jeg er en utålmodig sjel.
Selv om det enda er vinter 
lager jeg litt vår i Orangeriet.



Strålevarme i taket, tennte lys og fyr på min 
provisoriske etanolpeis så har vi det
veldig bra her inne. Peisen er laget
ved å stable gammel murstein 
som en gang var en pipe.
En etanolinnsats og rullesteiner,
vips hadde jeg en peis som virker utmerket.




I dag har vi faktisk inntatt
både lunch og kaffi her inne.




Tenk å begynne utesesongen allerede
i februar, det tegner godt for resten av våren.
Jeg gleder meg allerede.




Ønsker alle en nydelig dag :-)


10 kommentarer:

Unknown sa...

Ønsker vår jeg også:)
Nydelige bilder!!
Ha en fin dag du også.
klem lille meg

lisje astrid's husblogg sa...

NYDELEGE og INSPIRERANDE bilder!

God søndag <3

Anno 1924 sa...

Ååå, så herlig!! Det ser skikkelig koselig ut! Får vårstemning av å se bildene:)) Nydelige bilder!
God søndag!:D

Vivishagerom sa...

Det oser og vår og det er herlig. Så flott stemning du har laget!

Ha en fin søndag! Klem

Du er hjertelig velkommen til å være med på min fotoutfordring Helgegleder og give away.

Hulda sa...

Så flott i orangeriet! Den peisen var kjempefin. Flott med løkblomstene du har satt der også. Vi har også brukt lysthuset litt i den siste tida. :)

Brunt sukker sa...

HALLO ANITA:)
Å SÅ KOSELIGT
SÅ HELDIGE DU ER SOM HAR DETTE STEDE
NYDELIGE BILDER
KLEM ELI:)

Anonym sa...

For noen utrolig nydelige bilder og dette så bare kjempe kos ut:)
Den grønne stolen din var skjønn:)
Sov godt
Klem Merete

fru. Lærum sa...

jeg er også utolmodig, men får stadig et tilbakeslag på dette været....nå er det kaldt igjen - 15/20 grader....brrrr!

dette var bare så koselig, og flotte bilder.....fikk vårfølelsen :-)

klem tone

Lisbeth sa...

Sukk......... rent missunnelig. Den som hadde hatt en plass å trylle frem litt vår, det hadde vært deilig det. Men det går heldigvis rette veien :D

Frøken Loppe sa...

Så deilig med eit slikt sted som bringer våren litt fortere fram!!!
Nydelige bilder, sååå koselig!

Fin ny veke til deg!

Klem