lørdag 25. august 2012

Kontraster og Østen mystikk

Jeg trengte itt mer kontraster inn
i stua  og fant fram dette svarte
arvestykket.



Jeg har lenge ønsket meg
en Buddah figur.
Denne fant jeg på en lokal
blomsterbutikk. Er den ikke fin?




Den holder et telys og 
lyser så fint på mørke kvelder.




Jeg liker godt de gyldne tonene
som kommer til høsten.
Her har et fat fra Tyrkia fått
nye te lysestaker i bruntoner og gull.




Gamle bøker er fine med
naturlige farger på
innbindingen.




Svarte skinn og svarte møbler
skaper herlige kontraster mot det hvite.




Ha en fortsatt fin helg :-)

6 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så nydelig.. herlig atmosfære :) Love it ;)
God helg:)
Klem Solveig

Hjem & Glede sa...

Å Anita dette var NYDELIG i sammen!
Lovely rett og slett...du er så flink og det er en fryd å titte innom deg!

Klem på klem
camilla.

Notre Maison sa...

Kjempefint! Liker godt når det er litt kontraster og liv! Ha en fin kveld, klem

Anonym sa...

Hei vennen:)
Herlige bilder og flott kontrast:)
Likte så godt den budda din:)

Fortsatt herlig kveld

Klem Merete

nr.15 sa...

Dette var virkelig fint:))
Så flink du er:)

Gitte sa...

Nydelige bilder!
Jeg liker også det gyldne som kommer nå i høst. Varmt og godt :)

Ha en herlig søndagskveld!
Klem Gitte