torsdag 12. januar 2012

En hylle med sjel




Hylla over pianoet har blitt litt
oppgradert med nye detaljer.






Bokstavene ble et naturlig valg på Pianohylla






 Den godeste Beethoven troner fremdeles stolt på hylla
ved siden av decoupagen av " Fur Elise "






Den store klokka er arvegods.
 Framfor står et lite munnspill og en miniatyrfiolin.






Nå tror dere sikkert at jeg er 
skikkelig musikalsk......
Sannheten er vel at jeg er den minst musikalske i familien.

Jeg er en god lytter da :-))

Ønsker alle en fortreffelig helg !

9 kommentarer:

Kristins Hus sa...

hei hei!!
takk for koselig kommentar:-)
Dette var en ny blogg for meg... kjempefin!!
den pianohylla var super!
Riktig god helg,
Kristin

Magdalena sa...

stilig hylle...

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så fint du har pyntet på hylla, stilig!
Ha en fin helg:)

Klem Line E.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Hei! så kjekt at du tok turen innom meg. jeg la meg sporenstreks til som følger og har tatt turen inn her i flere omganger! Du for en plass dere har!! Skudeneshavn er vel koselig!! Jeg har kost meg med historikk og bladd meg nedover og beundret alle dine kreasjoner! Neste gang dere kommer til Hidlesundet, stopper dere hos oss:-)
Ha en fin kveld. Jeg gleder meg til å følge deg!:-)
Klem:-)

Familien i Fjellborg sa...

hei hei
såå flott pynt på hylla - perfekt med bokstavene
ønsker deg en fortsatt flott fredagskveld

klem anita s

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så kjekt at du koste deg her på bloggen. Hvis vi er innom Hidlesundet kommer vi gjerne innom den flotte plassen deres :-)

Ha en fin lørdag :-)

Marie1 sa...

Hej! Jättefin blogg, och pianohyllan, perfekt! Precis så min smak.
Marie1

krepsemor sa...

Så fin hylle, og så hyggelig med både arvegods og annet stæsj! Angående det å være musikalsk eller ikke, så må jo noen lytte også :)

Roser og Patina sa...

Dette var bare så nydelig!