mandag 16. januar 2012

Ny header og peiskos

Jeg lærer stadig nye ting.
I helga fikk jeg en liten innføring
i hvordan lage header av snille datter Sophie :-)

Den dere ser ovenfor har jeg laget .
Kanskje ikke så proff som dem Sophie har laget til meg,
men jeg er så fornøyd med å få det til på egen hånd.








I dag handler det om peiskos,
deilig å fyre i peisen nå om vinteren.

Jeg har funnet frem korgpuffene mine som jeg
kjøpte for flere år siden. Nå står de foran peisen med
saueskinn på :-)

Ønsker alle en fin mandag :-)

4 kommentarer:

Sophie sa...

Så koseligt med fyr i peisen:-)
Syns headeren blei rektigt fine eg, du e flinke:-D

Manne's hverdag sa...

Herlig header og flotte bilder av "drømmepeis"

Klem

Roser og Patina sa...

Headeren var bare vakker! Så mye varme og sjel i bildene:) Du har det så flott!

Villa Oss sa...

For en vakker peis du har! Wow! Headeren var fin, så du har gjort en bra første gangs "jobb"

Ha en fin dag!
-Nina