torsdag 5. januar 2012

Min favoritt te


Om vinteren drikker jeg masse te.
Ingenting smaker bedre enn 
en stor deilig kopp varm te eller chai med melk.

Te fra Celestial seasonings kan anbefales. De selges hos Søstrene
Greene og i helsekostbutikker. De er 100 % naturlige og koffeinfrie.





De finnes i mange slags smaksvarianter alle er kjempegode men
mine absolutte favoritter er Cranberry Apple og Bengal Spice.




Av min datter fikk jeg smake Grønn te blomst,
fin å se på men smaken.......


Ha en fin dag :-)

2 kommentarer:

Roser og Patina sa...

Mmmmm ja den teen er nydelig! Har den selv:) Godt med naturlig koffeinfri te. God helg til deg. Klem Ellen.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg drikker te hver dag. Og er så kjedelig at det blir Earl Grey. Men det er den jeg liker best, og jeg har prøvd en del. ;P

Kos deg med favoritten! :)