onsdag 4. januar 2012

Fuglekasse ble lampe



Jeg hadde en liten nattergal som ble funnet
i en steingard for over 40 år siden.
Den var for fin til å ligge i en skuff.

Jeg hadde en fuglekasse liggende i et kott.
Nå har fuglen fått et hjem.

Jeg har fått en annerledes lampe.


Fuglekassen ble malt hvit
og med reinlav på taket ble den passe mosegrodd. 




Under "lampen" har jeg røffe greiner, 
de skal jeg henge flere fugler i etter hvert.



Jeg liker godt den nye lampen min jeg :-)
Ha en fin dag :-)

7 kommentarer:

Fine Små Ting sa...

Veldig kreativt! Morsomt og dekorativt :)

Marianne Dragon Waagan sa...

Kjempetøøøøft!!! Så kreativ du er:)

Ønsker deg en fortsatt kreativ dag og uke:)
Klemmer Marianne

Kreoline sa...

Takk for koselig kommentar, har lagt meg til som følger hos deg. Nydelig hus du har, nå skal jeg kikke gjennom bloggen din og kose meg. Klem fra Mona.

Villa Oss sa...

Så fint det ble! Utrolig kreativt :) Ikke alle pipiper som er så heldige å har et så fint hus!

-Nina

Unknown sa...

Så FINT! Og så kreativt! :))

Takk for titten, jeg kommer tilbake!

klem

Roser og Patina sa...

Kjempekoselig var den! Kreativt og orginalt:)

Huldra sa...

Knlltøff! Det tipset skal jeg virkelig legge meg på minnet. :)

Tips til deg:
Er du snill og vurderer kommentarfelt som egen boks? Mye lettere å titte og kommentere, om man går på sånne rundturer som jeg gjør nå. :)