mandag 2. januar 2012

Østen inspirert stue

Mitt bidrag til Nib,s utfordring "Global Chic"
Stua er i stadig forandring.
Dette er nok fra en periode da jeg
var skikkelig reiselysten.

Her er puter og farger Østen inspirert.
Putene er i orientalsk mønster
på Lysfatet er det tyrkiske te glass med lys.


De store lampene er fra Indiska
Det lille lysfatet er kjøpt i Tyrkia.
 Jeg ble så fasinert da jeg så
hvordan de bar te rundt i gatene på slike fat,
at jeg måtte ha med et hjem.


Sofaen min er kjøpt for å se slitt ut,
og passer vel egentlig godt til "Global chic" stilen.

Ha en fin dag :-)

2 kommentarer:

Anne på landet sa...

SÅ artig!
Det er så gøy å se hvor lite som egntlig skal til for å forandre et helt intrykk :o)

Kjekt å se.
Ha en fin ny første uke i året..
Klem fra Anne.

Veronica sa...

Lekkert og fargerikt. De putene og fatet gjorde hele utrykket.Lykke til i utfordringen.
Klemmer