tirsdag 24. januar 2012

Slottsferie i Danmark

Vil gjerne dele noen bilder fra Kokkedal Slott,
hvor vi hadde en fantastisk langhelg i fjor.
Slottet er et skikkelig Torneroseslott med vollgrav,
tårn, vinkjeller, park og alt som hører med.
Det ligger en halv times kjøring fra Ålborg.
(  mobilkamera derfor slett bildekvalitet ) 
 Bildene under viser rommet vi fikk, fantastisk med himmelseng
og flotte gamle møbler, eksklusive  tekstiler og tapeter.
De rommene som ikke var i bruk var åpne , så det var lov å 
gå rundt og se. Alle rom var i forskjellige i en dus fargeskala.

Det var en drøm å gå rundt å nyte synet av vakre saler
og flotte stuer. Jeg ble så inspirert a 
og vandret rundt og nærmest slukte alle de fantastiske
detaljene i interiøret og omgivelsene

Om kveldene var det 5 retters middag og
en fantastisk service. Lørdagen var vi i vinkjelleren på
vinsmaking og ettermiddagskaffe ble  servert i borggården.

En annerledes helg som gav påfyll, skulle bare
ønsket at jeg tok med kamera mitt og tok flere bilder.

Ha en fin kveld :-)

2 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Oi oi oi...for et fantastisk interiør. hadde ikke gjort annet enn å knipse bilder jeg tror jeg:))

Ønsker deg en flott tirsdagskveld:)
Klem Marianne

Anonym sa...

Wow! Kjempe flott :)